onsdag 19 augusti 2009

Inbjudningar

Har börjat pyssla med våra egna inbjudningar och började då titta runt på google och på Bröllopstorget för lite inspiration. Det är så många som gör så fina inbjudningar själva. Men även sidor som trycker så fina inbjudningar. Den vanligaste är väl Caligraphen kan jag tänka mig, men jag kollade runt lite på andra sidor. Och hittade också fina .

Dom fyra här nedan hittade jag på Bröllopstorget. Och dom tycker jag är jättefina.


Sen hittade jag en tjej som scrappar och hade gjort en sån fin inbjudan, tänk om man var så duktig, nä nu ska jag inte tänka så våra kommer att bli jättefina ändå när jag är klar. Hoppas jag i alla fall.

Hittade även en hemsida som heter isamoa.se där en tjej gör inbjudningar för både bröllop,dop och student. Det var väldigt mycket fint. Hittade dom här där. Tycker dom var väldigt fina och ger mycket inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar