söndag 16 augusti 2009

Ena tärnklänningen.

Som ni säkert redan har sett om ni kollat lite på bloggen så är listan för saker som redan är klara ganska lång för att vara så tidigt i planeringen.

Men det är mest för att jag själv känner att jag vill ta det tidigt om jag hittar något för att sedan inte ångra mig, men även att jag vill sprida ut kostnaderna lite.
Då vi har en liten dotter också så tar det ju lite tid, tillsammans med arbete och liknande.
Så därför tycker jag att det är skönt att sprida ut planeringen så mycket som möjligt.
Vi har även sagt att våra tärnor inte behöver ha samma typ av klänning, då dom är två helt skilda personer både i personlighet och kroppslighet så vill jag att dom ska trivas själva och har därför sagt att dom får hitta vilka klänningar dom vill så länge dom passar in någorlunda i vårat färgtema.

Så därför har dom börjat titta runt och vi har nu köpt den ena klänningen till tärnan.
Vi vart väldigt nöjda och tärnan är väldigt nöjd själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar