måndag 17 augusti 2009

Dukningar

Dukningar, det kan ju vara både för mycket krims krams eller stilrent och vackert. Jag har sett framför mig hur jag vill ha, och jag har en bild i bakhuvudet. Men om det sen blir så när man väl är klar det är ju en annan sak. Men den första bilden här nedan är något som jag faktiskt kan tänka mig att göra. Fast inte i lila då, och någon annan blomma. Eller den andra bilden för det är sånna blommor jag eventuellt vill ha i min buket, tycker kallor är så fint och jag vill ha det enkelt och fint.



Här nedan följer fler dukningstips på vad man kan göra i sin egna lokal eller om man får ge dukningstips där man har hyrt lokal.
En sak som jag faktiskt har sett på flera ställen när man kollar runt på nätet eller googlar på dukningar. Det är tyg i taket, det är väldigt snyggt när man har rätt lokal och rätt storlek på det.

Sen e det ju en fråga om man ska ha stora arrangemang mitt på bordet eller om man ska ha enkla arrangemang och smycka lokalen runt om. ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar